9 Ocak 2016 Cumartesi

Beklerken...











Beklemek bana hep zor geldi ama baĞzıları var ki çok daha zor... 
Nasıl olacak, nasıl gelecek, ne zaman gideceğiz, nasıl kavuşacağız, ya bi'şeyler ters giderse kaygıları....

Bizi telaşa verdikten, eteklerimizi tutuştrduktan sonra sesi soluğu kesilen minik kız, kıs kıs gülüyor olmalısın:) Biz hazırız, ya da öyle sanıyoruz bilmiyorum, bekliyoruz işte haberin olsun:)
Ama sen zaten kendin için en iyiyi bilirsin ve o zaman gelirsin, e hadi bize kolay gelsin....

9 yorum:

  1. Goncacığım sağlıkla gelsin Prenses Defne ; hepimiz bekliyoruz onu burada :) Allah'ın da izniyle hiçbir şey ters gitmeden alacaksın kucağına bebeğini inşallah.Sevgilerimle,dualarımdasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahideciğim inşallah , çok çok sağol, düşünüldüğümüzü bilmek ne güzel:) Öpüyorum...

      Sil
  2. Canıııım ay çok duygulandım, sağlıkla kavuşun inşallah, pek güzel haberlerini bekliyorum :)
    DEfne kızı koklar, tatlı kuşum Çağan'ı öperimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Esram, ben de sizi öper fışkiye saçlımı koklarım:)

      Sil
  3. Sağlıkla gelsin, mutlu haberlerini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Semicim inşallah güzel haberler yakında:)

      Sil
  4. Sağlıkla gelsin,o zamanını bilir zaten :)

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah...

    YanıtlaSil