29 Eylül 2011 Perşembe

Dalan Antik Zeytinyağlı Defne Sabunu

Ultra hassas bir cilt yapım olduğundan sıvı duş jelleri ve sabunları kullanamıyorum. Özellikle renkli duş jelleri ve sabunlar ellerimde egzama benzeri alerjik reaksiyonlar oluşmasına neden oluyor, gün içinde mecbur kalıp bir kez bile kullansam pişman oluyorum. Bulaşık yıkama ise ayrı bir konu, normal eldivenler içinde ellerim terlediğinden ve aynı şikayetlerim tekrarlandığından içine bir de pamuklu kumaştan astar bir eldiven giyiyorum...


 


Sabun kullanmak cildi kurutuyor malum, vücut nemlendiricilerini ise yapış yapış bir his uyandırdıkları için sevmiyorum. Farklı sabunlar deniyorum ben de hem köpük köpük olsun temizlik hissi versin hem de nemlendirsin istiyorum, yüzüm için yaklaşık 7-8 aydır Prof Saraçoğlu'nun defne sabununu kullanıyorum, sitesinden sipariş ettiğimde bir kalıp da zeytinyağlı sabun almıştım. Oldukça başarılı sabunlar ancak banyoda kullanım için pahalıya geliyor...Yaklaşık bir ay önce markette rastladığım Dalan marka sabunu denemek için küçük paketini satın almıştım. Gayet memnun kaldım ve şimdi 6lı paketini aldım, bakalım uzun vadede aynı verimi alabilecekmiyim.


Artık her şeyin organik ve doğalı çıkıyor piyasaya, doğruluğu tartışılır ama Hacı Şakir'in zeytinyağlı diye satılan sabunlarından daha başarılı. 


Dalan 6'lı paketinin yanında bir de küçük zeytinyağlı sabun hediye ediyor, onu da deneyelim görelim...:))
(Reklam gibi olmuş ama tamamen kendi deneyimlerimdir.)

1 yorum:

  1. I have been exploring for a little for any high-quality articles or blog posts in this sort of space .
    Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site.
    Reading this info So i'm happy to show that I've an incredibly just right uncanny feeling I found out exactly what I needed.

    I such a lot undoubtedly will make certain to don?t forget this site and provides it a look
    regularly.

    Feel free to surf to my weblog vakantiehuizen

    YanıtlaSil